Ion Paladi, cunoscut interpret de muzică populară din Basarabia, deschide joi,  22 aprilie, o a doua cofetărie Dulcinella, în municipiul Vaslui.

După ce, săptămâna trecută, Ion Paladi, ambasadorul brandului Dulcinella, a deschis, pe strada Traian din Vaslui, prima cofetărie Dulcinella, în această săptămână, mai precis joi, 22 aprilie, ora 12.00, va deschide încă o cofetărie Dulcinella. A doua cofetărie se află pe strada  Stefan cel Mare, bl. 199, ccara A, parter.

”Atunci când faci o alegere este important să fii atent la respirația sufletului, pentru ca mai târziu să poți face lucrurile din suflet. Ce înseamnă pentru mine Dulcinella? Plăcere, gust, armonie, ospitalitate și totuși, mai întâi de toate, UNITATE. Am vorbit de mai multe ori despre cât de important este pentru mine acest proiect, iar implicarea mea în calitate de ambasador ține și de dorința de a fi cât mai aproape de oamenii de pe ambele maluri ale Prutului și de a-i motiva la cunoaștere reciprocă. “Podul de Dulciuri” semnifică în primul rând un NOU ÎNCEPUT, într-o lume în care gusturile și aromele sunt cele care ne fac să ne simțim mai aproape”, a spus  Ion Paladi.

La deschiderea celui de-al doilea magazin Dulcinella din Vaslui se fac reduceri de 30% la toată gama de produse Dulcinella

Dulcinella a creat în cei peste 15 ani de activitate o gamă largă de produse de cofetărie, patiserie și plăcintărie — tradiționale moldovenești și inovatoare, în mare majoritate rețete proprii, gândite și fabricate 100% artizanal.

Brandul Dulcinella a fost înființat în anul 2005, în municipiul Chișinău, Republica Moldova. Acesta are ca domeniu principal de activitate:

  • fabricarea produselor de cofetărie, ciocolaterie și patiserie

Comercializarea acestora se face prin intermediul propriei rețele de magazine specializate, în număr de 30.

În anul 2019, a fost stabilit motto-ul pentru strategia de dezvoltare a produsului – Dulcinella rEvoluționează.

”Acest motto sugerează ambiția noastră de a diferenția produsele, și anume torturile, de tot ce poate fi găsit pe piață la etapa actuală, precum și promovarea unor gusturi noi, specifice brandului Dulcinella”, a mai spus artistul.

Astfel, produsele marca Dulcinella au fost clasificate în următoarele serii:

  • Seria Autor
  • Seria Fusion
  • Seria Raw&Veg
  • Seria Tradiționale
  • Seria Clasice

La baza seriilor stau următoarele elemente comune:

  • dorința de a fi într-un continuu proces de inovare și redescoperire a produselor noastre
  • crearea unor gusturi excepționale, pe care familia Dulcinella le poate aduce mai aproape de oamenii din România și Republica Moldova