ÎN ATENȚIA CETĂȚENILOR
Având ȋn vedere:
- Decretul Prezidențial nr. 195/16.03.2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României;
- Hotărârea nr.2/16.03.2020 a Comitetului Local pentru Situaţii de Urgenţă a municipiului Vaslui;
- Ordonanţa Militară nr.3/24.03.2020 privind măsurile de prevenire a COVID-19;
- Dispoziţia Primarului municipiului Vaslui nr.69 privind punerea ȋn aplicare a măsurilor de combatere, ȋnlăturare şi limitare a efectelor COVID-19 ȋn sediul Primăriei municipiului Vaslui.
PRIMĂRIA VASLUI COMUNICĂ URMĂTOARELE:
- ACCESUL ȊN PRIMĂRIA MUNICIPIULUI VASLUI ESTE INTERZIS ÎN PERIOADA STĂRII DE URGENŢĂ, toate SOLICITĂRILE SE VOR FACE PE CALE ELECTRONICĂ, prin intermediul email-ului Primăriei municipiului Vaslui, PMV@PRIMARIAVASLUI.RO
- TOATE SESIZĂRILE SAU URGENŢELE SE VOR ANUNŢA LA TELVERDE 0800800780sau pe adresa de emailpmv@primariavaslui.ro
- Totodată, pentru evitarea deplasărilor care nu sunt strict necesare, vă anunţămcă, potrivit art. 12 din Ordonanţa Militară nr. 3/24.03.2020, TOATE DOCUMENTELE CARE EXPIRĂ PE PERIOADA STĂRII DE URGENŢĂ, ELIBERATE DE AUTORITĂŢILE PUBLICE, POT FI SCHIMBATE ȊNTR-UN TERMEN DE 90 DE ZILE DE LA DATA ȊNCETĂRII STĂRII DE URGENŢĂ.