Îndrăgitul interpret de muzică populară Ion Paladi și Dulcinella vin în municipiul Vaslui pentru a face ’’Ziua ta un pic mai dulce’’ prin deschiderea cofetăriei ’’Dulcinella’’!
Dulcinella —cea mai mare rețea de ateliere de cofetărie artizanală din R.Moldova, în 2019 trece Prutul și deschide primele cinci magazine la Bacău, Piatra Neamț și Târgu Neamț .
În decembrie 2020, alături de cunoscutul interpret din Basarabia, Ion Paladi, Dulcinella bucură comunitatea din România cu încă cinci magazine noi: la Iași, Pașcani, Botoșani și Suceava.
În 2021, Dulcinella a deschis patru magazine:
- pe 11 martie 2021 a inaugurat un nou magazin în orașul Bârlad
- pe 18 martie la Huși
- pe 31 martie la Fălticeni
- pe 8 aprilie cel de al treilea magazin în orașul Iași.
’’Dulcinella’’ în municipiul Vaslui
Vă anunțăm cu entuziasm căpe 15 aprilie 2021, ora 12.00 deschidem cofetăria ’’ Dulcinella’’ în orașul Vaslui, cu o abordare și o experiență mai bună, care o căpătăm la fiecare deschidere – mai modern cu o gamă mai largă de produse marca ’’Dulcinella’’, cu o vinotecă extinsă de vinuri și o diverisitate de miere de albină – toate aduse din Republica Moldova!
Ținând cont că suntem în Postul mare, la ’’Dulcinella’’ veți găsi o gamă largă de produse de post și vegane.
Vă așteptăm la deschiderea magazinului din ’’Vaslui’’, unde veți beneficia de reduceri de 30% la toată gama de produse’’Dulcinella’’.
UNDE ȘI CÂND VA AVEA LOC DESCHIDEREA ATELIERULUI DE COFETĂRIE ARTIZANALĂ ”DULCINELLA”
Vaslui 15.04.2021, ORA 12:00 strada Traian, bloc 277, scara A, parter. Ap. Spatial comercial nr.1
Oferta de -30% este valabilă în ziua deschiderii și în următoarea zi.
Oferta de -30% este valabilă în limita stocului disponibil numai pentru magazinele noi.
Mesajul de comunicare pentru deschiderea magazinelor este Orașul tău, un pic maidulce!
Următoarele magazine vor fi deschise la Moinești, Rădăuți și Dorohoi.
Gust și ospitalitate din Basarabia — Dulcinella
”Atunci când faci o alegere este important să fii atent la respirația sufletului, pentru ca mai târziu să poți face lucrurile din suflet. Ce înseamnă pentru mine Dulcinella? Plăcere, gust, armonie, ospitalitateșitotuși, maiî ntâi de toate, UNITATE. Am vorbit de mai multe ori despre cât de important este pentru mine acest proiect, iar implicarea mea în calitate de ambasador ține și de dorința de a fi cât mai aproape de oamenii de pe ambele maluri ale Prutului și de a-i motiva la cunoaștere reciprocă. “Podul de Dulciuri” semnifică în primul rând un NOU ÎNCEPUT, într-o lume în care gusturile și aromele sunt cele care ne fac să ne simțim mai aproape”, spune Ion Paladi, ambasadorul brandului Dulcinella.
”E mai important să dai decât sa iei”
”Vorbeam mai sus despre “respirația sufletului”. E acel moment în care simți că e mai important să dai decât sa iei, când recunoști că se întâmplă ceva mistic și totodată istoric pentru propia ta viață. Da, asta am simțit atunci când am făcut cunoștință cu minunatul public din România. De atunci, întâlnirile cu publicul au devenit speciale. Șipentru că port cu mândrie numele de “Cetățean de onoare” al comunelor George Enescu, Corlăteni și Vorona din România, mă simt și mândru și onorat. Dorința mea este una, cea ca oricine își va dori să simtă mirosul “Dulcinella” să poată spune — mă simt ca acasă”, așa cum mă simt și eu fie la Chișinău, fie la Iași sau la București”, a mai spus Ion Paladi.
DESPRE DULCINELLA
Sloganul Dulcinella — Ziua ta un pic mai dulce, cuprinde în sine esența brandului.
Dulcinella a creat în cei peste 15 ani de activitate o gamă largă de produse de cofetărie, patiserie și plăcintărie — tradiționale moldovenești și inovatoare, în mare majoritate rețete proprii, gândite și fabricate 100% artizanal.
Brandul Dulcinella a fost înființat în anul 2005, în municipiul Chișinău, Republica Moldova. Acesta are ca domeniu principal de activitate:
- fabricarea produselor de cofetărie, ciocolaterie și patiserie
- comercializarea acestora prin intermediul propriei rețele de magazine specializate, în număr de 30.
În anul 2019, a fost stabilit motto-ul pentru strategia de dezvoltare a produsului – Dulcinella rEvoluționează.
”Acest motto sugerează ambiția noastră de a diferenția produsele, și anume torturile, de tot ce poate fi găsit pe piață la etapa actuală, precum și promovarea unor gusturi noi, specifice brandului Dulcinella”, a mai spus artistul.
Astfel, produsele marca Dulcinella au fost clasificate în următoarele serii:
- Seria Autor
- Seria Fusion
- Seria Raw&Veg
- Seria Tradiționale
- Seria Clasice
La baza seriilor stau următoarele elemente comune: dorința de a fi într-un continuu proces de inovare și redescoperire a produselor noastre. Respectiv,crearea unor gusturi excepționale, pe care familia Dulcinella le poate aduce mai aproape de oamenii din România și Republica Moldova.